دانلود nod32 قابل آپدیت

منتشر شده در ۱۳۹۴/۰۲/۱۵ در دستۀ مقدمات نود32 بدون دیدگاه
Rate this post

اگر به دنبال دانلود nod32 قابل آپدیت هستید، بهتر است اول این مطلب را مطالعه بفرمایید. چون نکاتی را به شما یادآور می‌شود که قبل از دانلود و دریافت نرم افزار Nod32 بهتر است آنها را بدانید.

در حال حاضر، با توجه به تاریخ انتشار این نوشته، آخرین نسخۀ Nod32 نسخۀ ۸ آن است که برای دریافت آن می‌توانید از راه های مختلفی اقدام نمایید. یکی از مرسوم‌ترین راه‌های دانلود nod32 قابل آپدیت این است که درون سایت‌های دانلود فارسی زبان بگردید و آخرین نسخۀ این برنامۀ امنیتی را دانلود کنید.

ولی باید اشاره کرد، استفاده از این گزینه، برای دریافت نود ۳۲ کمی غیرقابل اعتماد است. باید اشاره کرد که شما می‌توانید از خود سایت سازنده به نشانی Eset.com اقدام به دریافت انواع نسخه‌های Nod32 کنید و حتی برای مدتی به صورت آزمایشی از آن استفاده کنید. حالا برای فعال کردن قابلیت آپدیت یا به روز رسانی آن، باید با استفاده از کلیدهای فعال سازی و یا نام کاربری و رمز عبور Nod32 آن را دائمی یا برای مدت زمانی محدود فعال کنید.

نمایی از صفحۀ دانلود Nod32 از سایت Eset.com

نمایی از صفحۀ دانلود Nod32 از سایت Eset.com

پس به شما توصیه می‌کنم، اگر قصد دانلود Nod32 را دارید، این کار را از سایت اصلی آن و صفحۀ دریافت Nod32 انجام دهید. سایت‌های دانلودی هم فایل را از همین صفحه دریافت می‌کنند و درون سایت‌های خود قرار می‌دهند.