طریقه وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نود۳۲

منتشر شده در ۱۳۹۲/۰۲/۰۵ در دستۀ مقدمات نود32 ۲ دیدگاه
4/5 - (4 امتیاز)

نرم افزارهای ضدویرس برای این که کارایی خود را داشته باشند، حتماً باید بتوانند پایگاه داده نشانه های ویروس های خود را بروزرسانی کنند. این امر به معنای همان اصطلاح آپدیت (Update) به معنای به روز کردن برنامه است. ولی این گونه برنامه ها از آنجایی که رایگان نیستند و پولی هستند، شما باید مبلغی را بپردارید و آنها را فعال کنید. روش فعال کردن نود۳۲ به این طریق است که پس از خریداری نود۳۲، به شما یک نام کاربری و رمزعبور تحویل داده می‌شود که باشد درون برنامه وارد کنید، تا بتوانید نرم افزار امنیتی را بروز نمایید. حتی اگر می‌خواهید یوزرنیم و پسورد موقتی هم وارد کنید، باید طریقه وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نود۳۲ را یاد داشته باشید.

برای این منظور راه های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید از یکی از این راهکارها استفاده کنید. اولین و ساده ترین راه برای وارد کردن نام کاربری و رمز عبور نود ۳۲ استفاده از کلید میانبر است. بدین صورت پنجره‌ی اصلی برنامه Nod32 را باز کرده و سپس کلیدهای ترکیبی Ctrl+U را از صفحه کلید بفشارید. با این کار پنجره‌ی license deteils برایتان باز می‌شود. از اینجا همه چیز واضح است. حالا باید نام کاربری را در بخش Usarname و رمز خود را در قسمت Password وارد نمایید و سپس بروی دکمه‌ی OK کلیک کنید. نمای این پنجره را در نسخه ۶ ESET Smart Security در زیر مشاهده می‌کنید.

آموزش وارد کردن یوزرنیم و پسورد نود 32

در نسخه‌های قبل از نسخه ۶ این ضد ویروس، شما می‌توانستید از بخش Update هم اقدام به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور کنید. ولی یک روش دیگر عمومی هم وجود دارد و آن استفاده از بخش تنظیمات پیشرفته است که این پنجره را باز کرده و به زیر شاخه Update از شاخه‌ی اصلی Update مراجعه می‌کنید و سپس از این قسمت برای وارد کردن نام کاربری و رمزعبور نود۳۲ استفاده کنید. در نهایت اگر از شیوه‌ی اول استفاده کنید، بهتر و راحت‌تر است و به راحتی پس از آن می‌توانید ضد ویروس را بروزرسانی نمایید.

اگر نام کاربری و رمز عبوری که وارد کردید درست باشد، برنامه سعی در برقراری ارتباط با پایگاه داده سایت ESET می‌کند و خود را برورزسانی می‌کند.