حذف آنتی ویروس یا دیوار آتش نود۳۲ با NOD32 removal

منتشر شده در ۱۳۹۱/۰۸/۲۱ در دستۀ نصب و حذف نود32 ۵ دیدگاه
Rate this post

خیلی از اوقات شاید استفاده از ابزارهای مخصوص هر کار، بهترین انتخاب باشد که هم بهره وری بهتری دارا است، و هم کار را ساده تر می‌کند. برای حذف نود۳۲ هم شما می‌تواند از ابزار مخصوص این کار استفاده کنید، علاوه بر این که شما می‌توانستید به روش استاندارد هم، برای حذف Nod32 متوصل شوید. ولی در این نوشته به حذف آنتی ویروس یا دیوار آتش نود۳۲ با NOD32 removal اشاره می‌کنیم. یک ابزاری وجود دارد که نام آن Nod32 Removal که به معنی حذف کننده نود۳۲ است. با استفاده از این برنامه که یک پرونده اجرایی است، با کمترین تعداد کلیک می‌توانید نود۳۲ را از روی رایانه خود حذف نمایید. بدین صورت کار شما بسیار راحتتر می شود. در اصل این دومین شیوه از حذف آنتی ویروس یا دیوار آتش نود۳۲ می‌باشد.

حذف آنتی ویروس یا دیوار آتش نود32 با Nod32 removal

حذف آنتی ویروس یا دیوار آتش نود۳۲ با Nod32 removal

کاری که باید انجام دهید به صورت زیر خلاصه می شود:

  1. اول پرونده Nod32 Removal را بارگیری (Download) نمایید و بروی رایانه خود ذخیره کنید. (پیوند دریافت اصلاح شد و با کلیک روی آن نرم افزار ESET Uninstaller را از خود سایت ESET دریافت کنید.)
  2. پس از آن، بروی پرونده مورد نظر دوبار کلیک کنید و آن را نصب کنید. مراحل کار بسیار ساده است.
  3. پس از اینکه مراحل را دنبال کردید، آنتی ویروس یا دیوار آتش Nod32 از روی رایانه شما حذف می‌گردد. حال وقت آن است که رایانه خود را راه اندازی مجدد (Restart) نمایید، و به سراغ کار کردن را آن بروید.