حذف کردن آنتی ویروس Nod32

منتشر شده در ۱۳۹۱/۰۸/۲۸ در دستۀ نصب و حذف نود32 ۶ دیدگاه
Rate this post

آنتی ویروس نود۳۲ یکی از بهترین برنامه های امنیتی موجود در جهان است. به همین دلیل شاید هیچ وقت به فکر حذف کردن آنتی ویروس Nod32 از روی رایانه نیافتید. ولی خیلی از اوقات پیش می‌آید که نیاز دارید این برنامه را از روی رایانه خود حذف کنید. از این دلایل می‌توان به حذف دائمی نود۳۲، نصب نسخه جدیدتر و یا نصب یک آنتی ویروس دیگر اشاره کرد. در هر حال ما در این نوشته به انواع و اقسام روش های حذف کردن Nod32 اشاره می‌کنیم.

طبق آموزش های گذشته که در مورد انواع روش های حذف نود۳۲ گفته شد، در این نوشته تمامی این روش ها گردآوری شده است که شما بتوانید در یک نگاه با تمامی شیوه ها، نود۳۲ را از روی رایانه خود حذف کنید.

طبق تجربه بنده، خیلی از افراد برای Uninstall کردن Nod32 با مشکلاتی مواجه هستند که برخی از این مشکلات به دلیل عدم آگاهی این افراد و اشتباهات ایشان است، و برخی دیگر به دلیل مشکلات سیستم و مخصوصاً سیستم عامل نمی‌توانند نود۳۲ را حذف کنند، که در این مورد هم در گذشته مطالبی را خوانده اید.

حذف کردن آنتی ویروس Nod32

حذف کردن آنتی ویروس Nod32

به صورت استاندارد شما باید بتوانید به صورت عادی نود۳۲، چه نسخه Smart Security و چه Nod32 Antivirus را از روی رایانه حذف کنید. یعنی بروی نماد Uninstall در Start Menu کلیک کنید، و مراحل حذف را دنبال کنید. این همان شیوه استاندارد حذف نود۳۲ می‌باشد. ولی برخی اوقات این روش کار نمی‌کند و کاربران با مشکل مواجه می‌شوند، که در اینجا باید از روش های دیگر بهره جست.

انواع روش های حذف را به صورت فهرست وار، همراه با توضیحات کامل خدمت شما در زیر آوریده ایم. با کلیک بروی عنوان هر موضوع به نوشته مختص آن برای راهنمایی بیشتر هدایت می‌شوید.

حذف نود۳۲ به روش استاندارد

در این روش همانطور که گفته شد، شما باید از فهرست شروع ویندوز خود، به بخش ESET بروید و از آنها بروی Uninstall کلیک کنید. مراحل نصب کاملاً گویا هستند و کاری که شما باید انجام دهید این است که مراحل را دنبال کنید. در بیشتر مواقع این روش کار میدهد، ولی در برخی از اوقات هم ممکن است مجبور شوید از دیگر روش ها استفاده کنید.

پس از این که عمل حذف را به این شیوه انجام دادید، چند تا پرونده و پوشه را هم باید حذف کنید که به آنها اشاره شد.

حذف با استفاده از ابزار Nod32 Removal یا حذف کننده نود۳۲

شما می‌توانید در عوض این که به صورت دستی اقدام به حذف Nod32 کنید، این کار را با استفاده از ابزار حذف کننده نود۳۲ انجام دهید. این یک برنامه کوچک است که تمامی کارهایی که نیاز است به صورت دستی انجام دهید را، به صورت خودکار برای شما انجام می‌‍دهد. این ابزار را می‌توانید با کلیک بروی پیوندی که در نوشته مربوطه به آن اشاره شد، بدست آورید. به این شیوه کاملاً خودکار نود۳۲ برای شما از روی رایانه حذف می‌شود.

حذف دستی Nod32، نوع اول

این روش بسیار پیشرفته تر از شیوه های قبلی است، ولی در عوض ردخور ندارد و به صورت عمری اقدام به حذف نود۳۲ می کند. البته برای انجام حذف نود۳۲ به این طریق حتماً باید با مسائل کمی پیچیده رایانه و سیستم عامل ویندوز آشنا باشید. در غیر این صورت با کلیک بروی عنوان این شیوه حذف نود۳۲ می‌توانید راه های آن را به صورت کاملاً تصویری بیاموزید.

حذف دستی Nod32، نوع دوم

این شیوه را خود سایت ESET توصیه کرده است، برای مواقعی که کاربران برای حذف نود۳۲ مشکل دارند. اگر به هر طریقی نود۳۲ شما از روی رایانه حذف نشد، می‌بایست به این شیوه اتکا کنید. خیلی از افراد از این طریق توانستند این برنامه را از روی رایانه خود حذف کنند.