دانلود محصولات ESET

منتشر شده در ۱۳۹۲/۰۱/۰۷ در دستۀ نصب و حذف نود32 بدون دیدگاه
Rate this post

در نوشته‌های قبلی از سایت Nod320.ir، شما با انواع نسخه‌های محصولات شرکت ESET آشنا شدید و دانستید که بنا به نیاز خود شما باید کدام نسخه را بروی رایانه خود نصب کنید و از آن استفاده کنید. برخی از آنها مخصوص سیستم عامل ویندوز بودند و برخی دیگر مخصوص سیستم عامل‌های لینوکس و مکینتاش که بسته به سیستم عامل‌تان باید یکی را نصب می‌کردید. اما حال باید نسخه نصبی Nod32 را از کجا دریافت کرد و اگر باید دانلود کنید، بهتر از از کجا آن را بارگیری نماییم؟

همانطور که می‌دانیم، در بین سایت‌های دانلود پارسی زبان، زیادند آنهایی که اقدام به ارائه نرم افزارهای قفل شکسته می‌کنند که یکی از این قبیل نرم افزارهای، برنامه‌های امنیتی هستند. پس یک روش دریافت پروندۀ نصبی نود ۳۲، استفاده از همین سایت های دانلود است. اما شاید بارها شنیده‌اید که اگر می خواهید یک نسخه از یک برنامه را دانلود کنید، بهتر است به سایت سازنده خود آن نرم افزار روی بیاورید. زیرا نسخه‌های دیگری که در وب منتشر شده است، ممکن است که حاوی کدهای مخرب باشند و دستکاری شده باشند. به همین دلیل هم ما به شما بارگیری نسخه های مختلف Nod32 از سایت eset.com را پیشنهاد می‌کنیم.

پس برای دانلود محصولات ESET بهتر است به سایت مورد نظر رفته و از نوار کناری بالای صفحه بروی دکمه Download کلیک کنید. به صفحه ای هدایت می‌شوید که در آنجا تمامی نسخه‌های مختلف آنتی ویروی و دیوار آتش نود ۳۲ را می‌توانید دانلود و بارگیری نمایید.

از این قسمت هم می‌توانید نسخه آزمایشی از کدام از محصولات را دانلود نمایید و هم اگر دوست دارید یک نسخه اصل از Nod 32 را داشته باشید، آن را از همین جا با کلیک بروی دکمه Buy خریداری نمایید. البته طبیعی است که نیاز به یک حساب بانکی ارزی است که شاید شما نتوانید این کار را به انتها برسانید.

انتخاب محصول مورد نظر از محصولات ESET

بسته به اینکه کدام نسخه را می‌خواهید دانلود کنید و بروی رایانه‌تان نصب نمایید، باید بروی دکمه آبی رنگ Download روبروی آن کلیک کنید تا به یک صفحه دیگر هدایت شوید که در آن صفحه شما یک پرونده کوچک دانلود می‌کنید که باید پس از آنکه دوبار روی آن کلیک کردید، مراحل بارگیری از سایت ESET به صورت مستقیم انجام شود.

اما شاید خواسته باشید پروندۀ نصبی کامل را از سایت دانلود کنید و بدون اتصال به اینترنت بتوانید ESET Nod 32 را بروی رایانه خود نصب کنید. در این صورت باید بروی دکمه More Options موجود در روبروی هر کدام از نسخ آنتی ویروی و دیوار آتش کلیک کنید تا به صفحه ای مانند تصویر زیر بروید. در کل دقت کنید ممکن است مراحل کار برای رسیدن به صفحه زیر، کمی فرق کند که در طی زمان این مراحل توسط شرکت ESET فرق می‌کند.

بخش دانلود ESET Nod32

۱- در اینجا اول باید بروی دکمه Offline installer کلیک کنید.
۲- سپس از فهرست کشویی شماره دو نسخه سیستم عامل خود را انتخاب کنید و صبر کنید تا صفحه مجدداً بارگذاری شود.
۳- از فهرست کشویی شماره سه اقدام به انتخاب زبان مورد نظر کنید که پیشنهاد می‌شود English را انتخاب کنید.
۴- در آخر هم برای شروع عملیات بارگیری بروی دکمه آبی رنگ Download کلیک کنید.

دقت کنید که حجم پروندۀ دانلودی تقریباً زیاد است و برای اینکه بتوانید بارگیری را انجام دهید، احتیاج به داشتن اینترنت پرسرعت دارید.

بدین ترتیب شما دانلود محصولات ESET را یاد گرفتید که چگونه از سایت اصلی سازنده این محصول اقدام به دریافت یک نسخه اصلی از Nod 32 کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر هم برای فعال سازی می‌خواهید از کرک استفاده کنید، حداقل خود آنتی ویروس یا دیوار آتش نود ۳۲ را از سایت سازنده که مورد اعتماد است دانلود کنید.