فیلم آموزش مدیریت نشانی سایت ها در نود ۳۲

منتشر شده در ۱۳۹۲/۰۱/۱۴ در دستۀ فیلم های آموزش نود32 ۲ دیدگاه
Rate this post

در بخش تنظیمات پیشرفته نود ۳۲، قسمتی برای مدیریت نشانی‌های سایت‌های مختلف وجود دارد که شما بوسیله آن، به راحتی می‌توانید دسترسی به سایت را برای رایانه خود ببندید، و یا اگر آن سایت جزء پایگاه‌های فیلتر شده توسط نود ۳۲ است، آن سایت را رفع مسدودیت نمایید. بدین صورت کارهای بسیاری را می‌توان انجام داد و نشانی سایت‌های مختلف را در فهرست‌های گوناگون، از جمله سایت‌های مسدود شده یا استثناء قرار داد.

برخی اوقات پیش می‌آید که می‌خواهید یک سایت با استفاده از مرورگر رایانه شما باز نشود. البته برای این کار راهکارهای بسیاری وجود دارد که یکی از آنها استفاده از بخش URL Address Management بخش تنظیمات پیشرفته است. در این بخش به راحتی ‌می‌توان یک سایت را جزء سایت های مخرب درآورد، و یا اگر شما یک سایتی را یافتید که دارای محتوای خوب و غیر مخرب بود و توسط شرکت ESET مسدود شده است، آن را از حالت مسدودیت خارج کنید که همگی این کارها از بخش مدیریت نشانی سایت های نود ۳۲ قابل پیگیری است.

همینک این فیلم آموزشی که جزئی از بسته آموزشی نرم افزار امنیتی نود۳۲ است، را می‌توانید با کلیک بروی آن به حالت اجرا درآورید و از اطلاعات درون آن استفاده کنید.