درباره آموزش nod32

زمانی که شما از رایانه استفاده می کنید، مدام اطلاعات شما در خطر حمله و از بین رفتن هستند. عمدتاً عملیات حمله توسط نرم افزارهای مخربی مثل ویروس‌ها، کرم‌ها و اقسام دیگر نرم افزارهای ناخواسته انجام می‌شود. تازه، این تمام ماجرا نیست. چرا که از طرف دیگر باید از دزدیده شدن اطلاعات شخصی هم محافظت کرد. که این کار را نرم افزارهای جاسوس افزار انجام می‌دهند.

آموزش نود32

آموزش نود۳۲

پس استفاده از رایانه را تنها نمی‌توان به یاد داشتن نرم افزارهای مورد نیاز و کار کردن با آنها بسنده کرد. چرا که باید در کنار آن، به امنیت اطلاعاتمان هم فکر کنیم. ما کاربران معمولاً اینکار را به نرم افزارهای امنیتی می‌سپاریم که خیلی از ما فکر می‌کنیم تنها نصب کردن یک نرم افزار امنیتی کفایت می‌کند. در حالی که اگر آن نرم افزار به درستی تنظیم نشوند، شاید نتواند کاری را که قرار است برای ما انجام دهد را به نحو احسن انجام دهد. پس بحث یادگیری کار با نرم افزارهای امنیتی هم مقوله‌ای دیگر است.

در این وب سایت به طور اختصاصی راجع به نرم افزار امنینی ESET Nod32 می‌نویسیم و آموزش می‌دهیم. اگر شما هم این نرم افزار را به عنوان محافظ رایانۀ خود انتخاب کردید، به شما توصیه می‌کنم مقالات و آموزش‌های این سایت را که به طور رایگان عرضه می‌شود را از دست ندهید.

علاوه بر مقالات آموزشی که به زبان ساده نحوۀ کار با نرم افزار ESET nod32 را توضیح داده است، شما می‌توانید از فیلم‌های آموزشی که در سایت عرضه می‌شود هم استفاده کنید. دیدن فیلم آموزشی کار یادگیری را بسیار تسهیل می‌کند. به همین دلیل در کنار محتوای رایگان و همه گیری که در سایت Nod320.ir قرار داده شده است، بستۀ آموزشی تصویری ESET Smart Security هم برای شما عزیزان تهیه شده که می‌توانید آن را از طریق همین سایت در هر کجای ایران که هستید روی DVD دریافت کنید، که شامل تمامی ویدئوهای فارسی زبان آموزش نود۳۲ تهیه شده توسط دست اندرکاران این سایت است. به شما پیشنهاد می‌کنیم این فرصت را از دست ندهید.

با سایت آموزش آنتی ویروس و دیوار آتش NOD32 همراه باشید.