فیلم آموزش بخش Tools یا ابزارهای آنتی ویروس نود۳۲

منتشر شده در ۱۳۹۲/۰۱/۱۵ در دستۀ فیلم های آموزش نود32 ۲ دیدگاه
Rate this post

نود ۳۲، علاوه بر این که یک آنتی ویروس و همچنین دیوار آتش خوب است، دارای ابزارهایی هم است که امنیت رایانه شما را بالاتر می‌برد. این ابزارها در بخشی به همین نام بنام Tools قرار گرفته است که اگر پنجره اصل برنامه را باز کنید و از فهرست سمت چپ بروی این عنوان کلیک کنید، به این بخش هدایت خواهید شد. اما اینکه چطور از این بخش و ابزارهای این قسمت به صورت حرفه‌ای استفاده کنید، ما در اینجا به شما فیلمی را معرفی می‌کنیم که به صورت تصویری تمامی این نکات را البته به صورت کلی آموزش می‌دهد.

ابزار به یک سری وسیله اطلاق می‌شود که جزئی از یک دستگاه بزرگ باشد. ما هم در نود ۳۲ ابزارهایی داریم که با استفاده از آنها می‌توانیم کنترل و نظارت بیشتر بروی رایانه داشته باشیم. مثلاً بوسیله یک ابزار به به نام Network Connections، می‌توان دید کدام یک از نرم افزارها همینک به شبکه یا اینترنت متصل هستند و چه مقدار داده یا اطلاعات رد و بدل کرده‌اند. بدین صورت اگر یک نرم افزار را مخرب تشخیص دادیم، به راحتی می‌توانیم جلوی دسترسی آن را به رایانه یا شبکه بگیریم.

ابزارهای بسیار خوب دیگری هم وجود دارد که با کلیک بروی این فیلم می‌توانید با دیدن آن، با آنها به صورت اجمالی آشنا شوید. این فیلم از مجموعه بسته آموزشی کامل Nod32 است که برای تهیه آن می‌توانید با ما در تماس باشید.