فیلم آموزش فایروال ESET Smart Security Nod32

منتشر شده در ۱۳۹۲/۰۱/۱۲ در دستۀ فیلم های آموزش نود32 ۲ دیدگاه
Rate this post

ESET Smart Security از محصولات شرکت ESET است که احتمالاً شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید، یک نسخه از آن را بروی رایانه خود نصب شده دارید. در اینجا ما می‌خواهیم فیلمی را تقدیم شما کنیم که به صورت تصویری کلیات کار با دیوار آتش نود ۳۲ را به شما می‌آموزد. در فیلم آموزش فایروال ESET Smart Security Nod32 به صورت اجمالی و کامل با بخش فایروال نود ۳۲ به صورت کامل آشنا خواهید شد و خواهید توانست کاملاً از این بخش استفاده کنید.

بسیاری از عزیزان فکر می‌کنند که با نصب یک نرم افزار امنیتی، مثلاً یک آنتی ویروی و یا دیوار آتش، و فراموش کردن آن، کار دیگری را نباید انجام دهند. به همین دلیل آن طور که باید نمی‌توانند از آن برنامه امنیتی استفاده کنند. مخصوصاً که با نا آگاهی‌هایی، از عملکرد صحیح همان برنامه امنیتی پیکربندی نشده هم جلوگیری می‌کنند. به همین دلیل ما به شما توصیه می‌کنیم که کمی مطالعه کرده و آموزش‌های خوبی که در این زمینه وجود دارد را از دست ندهید که یکی از آنها سایت Nod320.ir است که همینک در حال خواندن یکی از مقالات آن هستید.

در این فیلم آموزشی دیوار آتش ESET Smart Security، شما درمی‌یابید که اصلاً دیوار آتش چیست و چه لزومی دارد که از آن بروی رایانه خود استفاده کنید. این فیلم بخشی از محصول آموزشی نود۳۲ است که برای تهیه نسخه کامل آن، می‌توانید با ما در تماس باشید. برای اجرای فیلم هم بروی آن کلیک کنید تا پخش آن شروع گردد.