فیلم آموزش جلوگیری از تشخیص ویروس یک فایل با نود ۳۲

منتشر شده در ۱۳۹۲/۰۱/۱۱ در دستۀ فیلم های آموزش نود32 ۵ دیدگاه
Rate this post

خیلی از افراد این گلایه را دارند که یک پرونده یا پوشه‌ای را بروی رایانه خود دارند که ویروس نیست و اگر هم هست، می‌خواهند آنتی ویروس از پویش و در نهایت حذف کردن آن صرف نظر کند. اما راه حل این کار را یاد ندارند. حتماً بارها برای شما هم اتفاق افتاده است که آنتی ویروس نود ۳۲ به یک فایل گیر داده است و سعی در حذف کردن آن را دارد، در صورتی که شما نمی‌خواهید آن را از دست بدهید. در اینجا کاری که باید انجام دهید، استثناء قائل شدن آن مسیر از پویش نود ۳۲ است که در فیلم آموزشی جلوگیری از تشخیص ویروس یک فایل بوسیله نود۳۲ به صورت کامل به آن اشاره خواهیم کرد.

در نود ۳۲، بخشی به نام تنظیمات پیشرفته وجود دارد که حتماً با آن مواجه شده‌اید. در این بخش شما خیلی از تنظیمات این برنامه را می‌توانید به دست بگیرید و به راحتی آن را کنترل نمایید. برای اینکه  از تشخیص ویروس یک فایل توسط نود ۳۲ هم جلوگیری کنید، باید به این پنجره سری بزنید. همانطور که در این فیلم اشاره شده است، شما به صورت کامل با نحوه انجام این کار آشنا خواهید شد.

این فیلم از بسته سری فیلم های آموزشی Nod32 است که محصول سایت ماست. در صورت درخواست، می‌توانید با ما تماس بگیرید. برای شروع نمایش فیلم هم بروی آن کلیک کنید. بزرگنمایی آن هم فراموش نشود که جزئیات کار به صورت کامل برای شما به نمایش درآید.