فیلم آموزشی حفاظت بلادرنگ در نود ۳۲

منتشر شده در ۱۳۹۲/۰۱/۱۰ در دستۀ فیلم های آموزش نود32 بدون دیدگاه
Rate this post

یک بخش خیلی مهم که با بخش ضد ویروس نود ۳۲ بسیار هماهنگ است، حفاظت بلادرنگ می‌باشد. شما با استفاده از این بخش، کارتان بسیار راحت می‌شود. چرا که بخش عظیمی از پویش‌ها توسط این بخش انجام می‌شود و امنیت رایانه شما بهتر می‌شود. این بخش را می‌توانید غیر فعال کنید یا حتی تنظیماتی برای آن تعیین کنید که در فیلم آموزشی حفاظت بلادرنگ در نود ۳۲ به این موضوع به صورت کامل اشاره شده است.

اصلاً چرا ما به حفاظت بلادرنگ نیاز داریم؟ این یک بخش از نود ۳۲ است که تقریباً بیشتر آنتی ویروس‌های امروزی آن را دارند. زمانی که شما یک فایل را دانلود می‌کنید، یا می‌سازید، یا آن را کپی و در جایی دیگر از حافظه رایانه خود قرار می‌دهید، اینجا نود ۳۲ وارد عمل می‌شود شروع به پویش کردن آن می‌کند که بسیاری از عوامل مخرب با این کار شناسایی می‌شود. چون بیشتر بدافزارها هنگامی که اجرا می‌شوند، یا عملی رویشان صورت می‌گیرد شروع به فعل و انفعال می‌کنند که باید همین موقع مچ آنها را گرفت.

این فیلم آموزشی حاصل بستۀ آموزشی کامل Nod32 است که محصول سایت Nod320.ir می‌باشد که اندکی از فیلم‌های آن برای همگان به صورت برخط قرار داده شده است. همینک می‌توانید از اطلاعات موجود در ان استفاده کنید.