مزایای استفاده از نود۳۲

منتشر شده در ۱۳۹۱/۰۸/۱۴ در دستۀ مقدمات نود32 بدون دیدگاه
Rate this post

هر کسی برای خودش دلیلی دارد که از کدام برنامه امنیتی بروی رایانه خود استفاده نماید. خیلی از افراد هم به این موضوع تعصب خاصی دارند که هیچ دلیلی برای این کار وجود ندارد. در این نوشته ما در مورد مزایای استفاده از نود۳۲ با هم به صحبت خواهیم نشست، تا ببینیم که برنامه امنیتی Nod32 چه ویژگی هایی دارد که ما را به استفاده از خود ترغیب نماید.

در بین شرکت هایی که همواره در زمینه امنیت مجازی در حال فعالیت هستند، رقابتی وجود دارد که نرم افزار یا ترفندی را ارائه نمایند که آنها را در برابر رقبای خود یک سرو گردن بالاتر نشان دهد. به همین دلیل با برجسته کردن آنها، به کاربران و در نتیجه سود خود اضافه می‌کنند.

مزایای استفاده از نود32

مزایای استفاده از ESET Nod32

در این میان شرکت ESET هم از قافله عقب نمانده و کارایی نرم افزارهای امنیتی خود را روز به روز بهتر می‌کند و از فناوری های جدید و بعضاً ابداعی هم استفاده می کند. در این نوشته ما به ویژگی‌ها و مزایای استفاده از نود۳۲ اشاره می‌کنید که اینها همان دلایلی هستند که کاربران رایانه Nod32 را انتخاب می‌کنند.

۱- روان بروی رایانه شما : این ویژگی به این معنی است که شما بدون این که اصلاً متوجه شوید آنتی ویروسی بروی رایانه شما نصب کرد، نود۳۲ کار خود را کامل انجام میدهد. Nod32 فقط از ۴۵ مگابایت حافظه رایانه شما استفاده می کند و همین باعث می شود که سرعت رایانه شما و استفاده از نرم افزارهای دیگر رایانه ای شما پایین نیاید و همین امر نرمی کار با رایانه را برای شما به ارمغان می‍‌آورد.

۲- حفاظت در برابر عوامل تهدیدزای شناخته نشده : اینکه یک آنتی ویروس عوامل شناخته شده را مسدود کند، یک بحث جدا و لازمی است. ولی نود ۳۲ به برکت فناوری ThreatSense® خود، توانسته جلوی عواملی که تا به حال شناخته نشده اند را هم بگیرد و این کار را به صورت یکپارچه با دیوار آتش نود۳۲ را هم انجام می‌دهد.

۳- سرعت کار بالا : کار کردن با نرم افزارهای رایانه ای اگر زمان زیادی از شما سلب کنند، محبوبیت خود را از دست می‌دهند. بدین سبب ESET Nod32 به دلیل داشتن این قابلیت پویش های رایانه شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و حتی در پس زمینه رایانه شما، طوری که شما هم متوجه این امر نشوید، انجام می‌دهد. در کارهای دیگر این برنامه مانند به روز شدن، این سرعت هم دیده می‌شود.

۴- مدیریت ساده و راحت : راحتی استفاده از آن حتی برای تنظیمات پیشرفته و ظاهر کاربری بسیار ساده و شکیل از دیگر ویژگی های این نرم افزار امنیتی محسوب می‌شود.

۵- گزارش دهنده تمامی رویدادها : تمامی رویداد های رایانه شما را که به نوعی مرتبط با امنیت شما محسوب می شود را به شما اطلاع می دهد. این اطلاع رسانی هم میتواند در صفحه اصلی خود برنامه باشد و هم در قسمت Log Files که گزارش های کامل را در آن بخش می توانید بیابید.

۶- مدیریت حافظه های جانبی : حافظه های جانبی از عمده عوامل تهدید کننده امنیت رایانه شما هستند. به همین دلیل پرداختن به آنها دور از عقلانیت نیست. شما باید به این عوامل هم توجه داشته باشید. می دانید که مثلاً از طریق حافظه های فلش به راحتی می توانند عوامل مخرب جابحا شوند.

۷- مدیریت شبکه های اینترنت در دسترس : پیدا کردن شبکه های معتبر شناخته شده از میان چند شبکه کاری است که نود ۳۲ برای بالا بردن امنیت شما در برابر تهدیداتی که از جانب شبکه ها شما را تهدید می‌کنند، انجام می‌دهد.

با توجه به این موارد گفته شده، چند عامل دیگر را هم می توان نام برد. مثلاً رایگان بودن برای ما ایرانی ها، که نرم‌افزارهای قفل شکسبته را دوست داریم! :)، از دیگر قابلیت های nod32 می‌باشد.

شاید با توجه به قابلیت هایی که تا به اینجا به آنها ذکر شد، ترغیب شده باشید که از Nod32 به عنوان برنامه امنیتی رایانه خود استفاده کنید. که با آموزش‌ها و راهنمایی‌های این سایت (Nod320.ir) می‌توانید از این برنامه در جهت بالا بردن امنیت رایانه خود استفاده کنید.