نصب آنتی ویروس یا دیوار آتش نود۳۲

منتشر شده در ۱۳۹۱/۰۸/۱۷ در دستۀ نصب و حذف نود32 بدون دیدگاه
Rate this post

هر برنامه رایانه ای که را که شما می‌خواهید از آن استفاده کنید، اول از هر کاری باید آن را بروی رایانه خود نصب کنید. این چیزی واضح و مبرهن است. اما طریقه انجام نصب یک برنامه بسته به نوع سیستم عامل و حتی شیوه تخصصی نصب همان نرم افزار می‌تواند فرق کند. در این نوشته قصد داریم در مورد روش ها و طریقه نصب آنتی ویروس یا دیوار آتش نود۳۲ با هم به بحث بنشینیم و نکات مرتبطی را هم ذکر کنیم.

اولین قدم برای نصب آنتی ویروس یا دیوار آتش نود۳۲ این است که پرونده نصب را بدست آورید. برای بدست آوردن پرونده نصب راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این روش ها استفاده از بسته های نرم افزاری است که در بازار و در دست افراد مختلف موجود است. تا به حال بسته های ضد ویروس مختلفی را دیده‌اید که در آنها تعداد زیادی نرم افزار امنیتی وجود دارد. شما می‌توانید از آن استفاده کنید، که معمولاً از نسخه قفل شکسته این گونه برنامه‌های امنیتی رایانه استفاده می‌کنند، نه نسخه اصل آنها.

یک راه دیگر برای دریافت پرونده نصب نود۳۲، استفاده از سایت های دانلودی است. این گونه سایت‌ها هم به زبان فارسی موجود هستند و هم به زبان انگلیسی. معمولاً دانلود نود۳۲ از این‌گونه سایت‌ها به صورت قفل شکسته انجام می‌شود. به همین دلیل ممکن است باز مشکلات امنیتی را برای شما در بر داشته باشد.

یکی دیگر از راه های دریافت پرونده نصب nod32، بارگیری از سایت خود شرکت ESET به نشانی eset.com است. به شما پیشنهاد می‌شود که از این روش استفاده کنید. هرچند نسخه ای که دریافت می‌کنید، به صورت موقتی است و پس از مدتی غیر فعال می‌گردد. پس یا باید به صورت متوالی نام کاربری (Username) و رمز عبور (Password) وارد کنید، و یا به صورت قانونی با پرداخت هزینه آن را فعال نگه دارید که این روش به صورت کاملاً امن و تضمینی، امنیت رایانه شما را تامین می‌کند.

ولی اگر قصد صرف هزینه ندارید، می‌بایست از روش های رایگان برای دریافت پرونده نصب نود۳۲ استفاده کنید که در نهایت آماده می‌شوید برای نصب آنتی ویروس یا دیوار آتش نود۳۲٫ به هر حال به طور کلی شما یا باید Nod32 Antivirus یا ESET Smart Security را نصب نمایید. این دو نسخه از عمده ترین نسخه‌های شناخته شده نود۳۲ است که بروی ویندوز نصب می‌شوند. اگر از سیستم عاملی دیگر استفاده می‌کنید، باید متناسب با آن نسخه مرتبط را دریافت کنید. در نوشته‌های قبلی در مورد نسخه های مختلف Nod32 با هم صحبت کردیم.

حال که پرونده نصب Nod32 را تهیه کردید، وقت آن است که با دوبار کلیک بروی پرونده نصب، عملیات نصب را آغاز نمایید. بدین وسیله شما دو روش نصب آنتی ویروس یا دیوار آتش نود۳۲ را پیش رو دارید که در نوشته های دیگر به طور کامل در مورد آنها توضیح خواهیم داد.

پس از این که با دوبار کلیک بروی پرونده نصبی عملیات نصب را آغاز کردید، مراحل را باید یکی یکی طی کنید. البته در طی مراحل اول شما باید نحوه نصب را انتخاب کنید که پنجره‌ای مانند تصویر زیر برایتان باز می‌شود.

نصب آنتی ویروس یا دیوار آتش نود32

نصب آنتی ویروس یا دیوار آتش نود۳۲

بدین صورت شما با مقدمات و آنچه نیاز بود برای نصب آنتی ویروس یا دیوار آتش نود۳۲ بدانید، آشنا شدید. اطلاعات تکمیلی و دقیق تر را در مورد نصب هر کدام از شیوه های نصب نود۳۲ را می‌توانید در نوشته های زیر بیابید: